Frank Blom | Directeur
Geen baas boven, maar teamplayer tussen, is zijn motto. Frank helpt zelf graag een handje mee. Met de groei van zijn bedrijf, is de invulling van zijn werkzaamheden veranderd. Het liefste werkt hij een groot deel van de dag buiten, naast zijn jongens. Helaas heeft groei tot gevolg dat ook het papierwerk groeit. Veel tijd besteedt hij dus ook achter zijn bureau én tekentafel: de plek waar het allemaal begonnen is. Creatief zijn is nog steeds zijn grootste uitdaging. Tuinen ontwerpen en aanleggen die de wensen en ideeën van de klant weerspiegelen. Daartoe blijft hij kijken en luisteren naar de trends in de markt. Wat is nieuw en “hot”, maar wel toegepast op wat haalbaar is qua plek en budget. Frank vindt zijn vak nog steeds het mooiste vak dat er bestaat. Enthousiast kan hij iedereen daarover vertellen. Elke tuin blijft een uitdaging voor hem en dat al 35 jaar! Specialisatie: ras-optimist en alleskunner. Binnen of buiten met zijn no-nonsense mentaliteit zet hij altijd zijn schouders er onder.
.
Desirée Blom | Directie, Controller
Duizendpoot die zaken en medewerkers met elkaar verbindt. Heeft vanaf de start van het bedrijf samen met man Frank en het team het bedrijf zien groeien tot wat het nu is: een fijn bedrijf om in te werken en deel van uit te maken. Heeft meer met tekst dan met cijfertjes ondanks dat ze zelf de financiële administratie doet. Vraagbaak voor het personeel. Reclame uitingen, advertenties, personeelszaken, debiteurenbeheer zijn zaken die allemaal tot haar portefeuille behoren. Nieuwsgierig en geïnteresseerd staat ze met humor in het leven en tolt met enige regelmaat bruisend van ideeën door kantoor.
.
Nicky Grandiek | Bedrijfsleider
Maak kennis met Nicky: jong, enthousiast en ambitieus. Sociaal vaardig en energiek vindt hij zijn weg door het bedrijf en krijgt iedereen op zijn hand door zijn ‘easy-going-houding. Deskundig als het gaat om aansturen van Team Buitendienst. Zijn relaxte stijl van leidinggeven creëert rust binnen de organisatie en daarmee past hij perfect binnen ons plaatje. Hij bruist van ideeën en is een echte probleemoplosser. Problemen worden kansen, die hij vervolgens daadkrachtig met twee handen aanpakt. Nicky maakt samen met Frank en Desirée deel uit van het Management Team en houdt zich bezighouden met beleid, verkoop, calculatie, projectaansturing, planning en het bewaken van de kwaliteitsnormen binnen het bedrijf. Zo kort als Nicky bij ons is, vinden wij hem als persoon en bedrijfsleider een zeer waardevolle toevoeging binnen onze organisatie.
Kantoormotor
Esther Reus | Office Manager
Een vrolijke noot op ons kantoor: dát is Esther. Optimistisch, vrolijk, rustig, hulpvaardig en professioneel. Esther helpt graag waar het kan. Ze werkt op kantoor nauw samen met alle collega’s, maar voornamelijk werkt Esther voor het MT. Ze komt uit een tulpenfamilie en het is niet gek dus dat ‘het groen’ sinds de kinderjaren al in haar bloed zit. Daarnaast heeft Esther de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan bij collega hoveniersbedrijven met alle voorkomende taken die op een midden-groot hoveniersbedrijf voorbij komen, waarbij zij iedereen rustig en geduldig te woord staat. Binnen ons team houdt Esther zich bezig met Sales, Aftersales, Projectbeheer, Planning samen met Nicky en het plaatsen van bestellingen. Esther is een harde werker en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Ze maakt onze slogan op kantoor “een dag niet gelachen is een dag niet geleefd” helemaal waar. We weten eigenlijk niet hoe we het ooit zonder Esther hebben gered!
Lieke van de Kreeke | PA Desirée, Front Office
Lieke is de eerste persoon die u aan de telefoon krijgt als u ons bedrijf belt. Lieke weet als geen ander hoe zij de bestaande klanten en nieuwe klanten te woord moet staan en bedient de klant op zijn of haar wenken. Lieke is de Personal Assistent van Desirée en ontzorgt haar op de dagen dat Desirée werkzaam is, maar ook buiten kantoortijden. Daarnaast ondersteunt Lieke collega’s Esther en Team Buitendienst met diverse kantoorwerkzaamheden op administratief gebied. Ze houdt zich bezig met de urenregistratie, facturering Verkoop, facturering Inkoop, is Chef Huishoudelijk Reglement en is het aanspreekpunt voor onze uitzendbureaus. Tevens onderhoudt Lieke de RI&E, zorgt dat deze opgevolgd wordt en houdt deze te allen tijde up-to-date. Niet onbelangrijk: Lieke zorgt ervoor dat iedereen op kantoor op tijd zijn natje en droogje krijgt en is een fijne en gezellige aanvulling binnen ons team! Ze is een onmisbare schakel binnen onze kantoormotor en wij zijn ontzettend blij met Lieke en er trots op dat ze onderdeel uitmaakt van ons fijne kantoorteam.
Nicola Fanning | Freelance Marketeer
Nicola is met ingang van 1 april 2022 gestart met het onderhouden van alle social media van het bedrijf. Noodzakelijk en onmisbaar in een modern hoveniersbedrijf. Gelukkig hoeven we met Nicola als echte social media Goeroe niet zelf het wiel uit te vinden en mogen wij gebruik maken van haar expertise en ideeën. Want ideeën heeft zij volop om het Social Media Plan naar een hoger niveau te brengen. Nicola werkt als Freelancer op de dinsdag en daarbuiten op locatie – wanneer nodig – aan onze Socials. Een enthousiaste dame die zich als een vis in het water voelt binnen ons gezellige bedrijfsbureau en een mooie aanvulling is op ons team. Misschien ontmoet u Nicola binnenkort in uw tuin om filmpjes of foto’s te maken om onderdelen van de tuinaanleg en het onderhoudsproces in beeld te brengen. Samen met Desirée werkt zij aan een nieuwe uiting voor het bedrijf, die op dit moment nog “Under Construction” is.
Team Buitendienst
Het Team bestaat uit mannen en vrouwen variërend van 16 tot 61 jaar. Allen opgeleid in deze branche, vol passie werkzaam in het team en ieder heeft zijn/haar specialisme.
VAST TEAM
Aanleg
-
- Herman de V. – Vakbekwaam hovenier | voorman aanleg (groenervaring ruim 25 jaar)
- Joost – Vakbekwaam hovenier | aanleg
- Ingmar – Vakbekwaam hovenier | aanleg
- Sander – Vakbekwaam hovenier | aanleg
- Stef – Vakbekwaam hovenier | aanleg
- Onderhoud
- Rob – Vakbekwaam hovenier | VCA | onderhoud en kleinaanleg – gladheidsbestrijding
- Jan O. – Vakbekwaam hovenier | VCA | onderhoud specialisme Plantenkennis
- Raymond – Vakbekwaam hovenier | onderhoud
- Michael – Vakbekwaam hovenier | onderhoud
- Lucas – Hovenier | onderhoud
- Herman P. – Hovenier i.o. | onderhoud
- Timothy – Leerling hovenier | onderhoud
INHUUR/ZZP
-
- Maarten – Onderhoudsmedewerker | UZB
- Jasper – Onderhoudsmedewerker | UZB
- Damien – Onderhoudsmedewerker | UZB
- Martin – Onderhoudsmedewerker
Team Binnendienst
MT
-
- Frank B. – Directeur
- Nicky – Bedrijfsleider
- Desirée – Directie | controller | P&O | Marketing
Kantoor | Ondersteunend
-
- Esther – Office manager | klantencontact | aftersales | projecten | inkoop | BHV
- Lieke – Front Office | administratie, RI&E, verkoop- & Inkoopfacturen, contact uitzenders
- Nicola – Freelancer | Social Media specialist
* VOL-VCA geeft aan dat men kennis heeft over onder meer de (Europese) wet- en regelgeving, het herkennen van onveilige situaties en handelingen, het treffen van maatregelen ter voorkoming van ongevallen, kennis van VCA-bedrijfscertificering, het bedrijfsnoodplan en het organiseren van toolbox vergaderingen.
Wij maken geregeld gebruik van de diensten van ZZP-ers en ook daar hebben wij vaste contacten voor. Dit zijn bedrijven waar wij met zeer grote regelmaat mee samenwerken en die op de hoogte zijn van onze wijze van dienstverlening en bedrijfsvoering. Mensen waar wij op kunnen bouwen!
STAGE?
Op zoek naar een leuk en goed stageadres? Wij zetten – als Erkend Leerbedrijf – onze deuren graag open voor de hoveniers van de toekomst.
Stuur je CV -samen met je motivatie (waarom zou je bij ons stage willen lopen en wat heb jij ons te bieden als stagiair(e)?) naar en je hoort of wij een plekje voor je hebben.
Zie hier ons profiel: Profiel van Frank Blom Hoveniers op SBB
Onze partners:
Hier een greep uit onze partners – partijen waar wij veelvuldig én graag mee samenwerken.
Onze certificaten: